HTML

Lefogyunk

Lefogyunk diéták,fogyókúrás programok, tapasztalatok cseréje, megosztása...

Hasznos ajánló

Hasznos reklám

Hasznos linkek

15 nap alatt 9 kiló mínusz

2008.04.28. 12:42 :: Devid

Az alábbiakban egy olyan fogyókúraprogramot mutatunk be, melynek segítségével 8-10 kilogrammot fogyhatsz 13 nap alatt. A kúra garantáltan sikeres, de igen kemény. A diéta lényege abban áll, hogy megváltoztatja az anyagcsere-folyamatokat, aminek az az eredménye, hogy a 13. nap után normálisan lehet étkezni anélkül, hogy a rákövetkező két évben visszaszednénk a leadott kilókat.

  Próbáld ki ezt a hatékony diétát és oszd meg velünk a tapasztalataidat és sikereidet!

1. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 2 kemény tojás
Vacsora: Csirkemell filéCsirkemell filé (250 gramm), olajjal (pl. extraszűz olívaolaj, vagy egyéb hidegen préselt olajok)

2. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 db előszeletelt), 1 bögre natúr joghurt
Vacsora: Csirkemell filé (250 gramm)

3. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 db előszeletelt), saláta (vegyes saláta is lehet, de natúran kell elkészíteni)
Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs

4. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)
Ebéd: 1 liter juice (lehet vegyes is, pl. kiváló zsírégető az ananász), 1 bögre natúr joghurt
Vacsora: 1 kemény tojás, 1 reszelt répa, 1 kis adag túró

5. nap
Reggeli: 1 nagy répa reszelve, citrommal ízesítve
Ebéd: 1 nagy szelet főtt tonhal citrommal és kiskanálnyi zsírszegény vajjal ízesítve
Vacsora: Csirkemell filé (250 gramm), olajjal és citrommal ízesítve

6. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 db reszelt sárgarépa
Vacsora: grillcsirke (bőr nélkül), olajjal és citrommal ízesítve (A grillcsirke készen vásárolt is lehet, ha lehúzzuk a bőrét, és annyit együnk, amennyi jól esik.)

7. nap
Reggeli: 1 csésze üres tea
Ebéd: semmi!
Vacsora: grillezett bárányhússzelet (250 gramm, ha nincs bárányhús, helyettesíthetjük csirkehússal), friss gyümölcssaláta többféle gyümölcsből

8. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 db előszeletelt), saláta (natúr)
Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs

9. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 előszeletelt), 1 bögre natúr joghurt
Vacsora: Csirkemell filé (250 gramm), olajjal és citrommal ízesítve; 1 gyümölcs

10. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)
Ebéd: 2 kemény tojás, 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 db előszeletelt), saláta (natúr)
Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs

11. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)
Ebéd: 1 liter juice, 1 bögre natúr joghurt
Vacsora: 1 kemény tojás, 1 reszelt répa, 1 kis adag túró

12. nap
Reggeli: 1 nagy répa lereszelve, citrommal ízesítve
Ebéd: 1 nagy szelet főtt tonhal, citrommal és kiskanálnyi zsírszegény vajjal ízesítve
Vacsora: Csirkemell filé (250 gramm), saláta (natúr), főtt zeller

13. nap
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)
Ebéd: 2 db kemény tojás, 1 db reszelt sárgarépa
Vacsora: grillcsirke (bőr nélkül), olajjal és citrommal ízesítve

14. nap
Reggeli: 1 nagy répa lereszelve, citrommal ízesítve
Ebéd: 1 nagy szelet főtt tonhal, citrommal és kiskanálnyi zsírszegény vajjal ízesítve
Vacsora: Csirkemell filé (250 gramm), saláta (natúr), főtt zeller

15. nap
Reggeli: 1 vékony szelet pirítós (üresen), 1 kemény tojás, 1 kis adag túró
Ebéd: Csirkemell filé (250 gramm), saláta (natúr), főtt zeller
Vacsora: 1 nagy szelet főtt tonhal, citrommal és kiskanálnyi zsírszegény vajjal ízesítve

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyunk.blog.hu/api/trackback/id/tr12445282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2008.04.28. 13:22:28

Lehet hólnaptól elkezdem egész jól hangzik! Más is csinálta már?

Lali 2008.04.30. 13:55:43

Szia

Én Tavaly csináltam egy hasonló kúrát, elég szép eredménnyel! Ezt ma reggel olvastam és úgydötöttem belekezdek! A két tolyástól amit ebédre ettem nem böfögtem hangosakat. : ))) Te elkezdted?

Kata 2008.04.30. 15:37:01

A második nap vagyok, ebéd után. Az első nap nagyon könnyű volt, este a hús rendesen jóllakatott, így pompásan aludtam még annak ellenére is, hogy egész nap nem gyújtottam rá. Azt halottam valahol, hogy ezt a két csatát egyszerre nem lehet megnyerni. Azt gondolom, hogy akár azt hiszed, képes vagy rá, akár azt, hogy nem, igazad lesz. A mai ebéd nagyon jólesett. A szeletelt sonkába beletöltöttem a natúr joghurtot s a kis tekercseket ízlésesen elhelyeztem egy szép kistányéron. Igyekszem élvezetessé tenni ezt a 13 napot.

filipes 2008.10.26. 09:26:36

Én is csináltam már számtalan ilyen kúrát, de sport nélkül nekem nem hatékony, mert a kúra befejeztével ahogy a normális táplálkozásra visszaálltam, vissza is híztam pár kilót. Ami segített a végén teljes életmódváltás, diéta, és SPORT! Ha egyedül nincs kedved sportolni, látogass el a www.mozogjunkegyutt.hu oldalra, ahol sportoláshoz is kereshetsz társakat. Én is ott találtam meg több sorstársamat, akiknek nem volt kedve egyedül futni, vagy edzőterembe járni.

Ibolya 2008.11.15. 18:28:05

November 16-an hetfon kezdem,remelem sikerrel fogok jarni.Mindenki szurkoljon nekem kerem! Koszike!

Ibolya 2008.11.18. 21:23:30

Sziasztok! nem szeretem a zellert ha kihagyom az gaz? Masodik napon vagyok tul.Nagyon ehes vagyok! Puszi

Fogyi 2008.11.23. 21:08:44

Nekem 3-4 kg ment le csak...

Marla24 2010.03.24. 09:49:04

Hali!
Ma kezdtem, és tudom, hogy sikerülni fog.:D

h.mariann01 2014.05.16. 15:59:51

Hahó! én is kipróbálnám, de nem iszom kávét. lehetne teával helyettesíteni?
süti beállítások módosítása